کسب درآمد از اینترنت

طرح های جابر بن حیان

مقطع پیش دبستانی

پیک تابستانه

دانلود گام به گام

سناریو و الگوی تدریس

پاورپوینت - آموزش و تدریس

دانلود صورت جلسه مدیران مدارس

شرح عملکرد توصیفی

تکلیف هفتگی - پیک آدینه

دانلود تحقیق

آموزش بورس

تحلیل محتوا

برنامه سالانه و تقویم اجرایی

آزمون های هوش

مهارت های دانشگاهی

طراحی و توسعه وب

آموزش های عمومی

دروس دانشگاهی

آموزش های دانشگاهی و تخصصی

برنامه نویسی

مبانی نظری - پیشینه پژوهشی

طرح توجیهی

روایت پژوهی

تخفیف دار

ایده کسب و کار

اسناد وقراردادها

چند پایه

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 77
  • بازدید دیروز : 83
  • بازدید کل : 222104

پايان نامه ی كارشناسی ارشد رشته علوم تربيتی گرايش تكنولوژی آموزشی


پايان نامه ی كارشناسی ارشد  رشته علوم تربيتی گرايش  تكنولوژی آموزشی

پاياننامه ی كارشناسی ارشد رشته علوم تربيتی گرايش تكنولوژی آموزشی

فرمتpdf

190 صفحه

 

موضوع: اثربخشي آموزش خويشتنداري به شيوه محتواي الكترونيكي (قصه و بازي) بر كنترل خشم در كودكان پسر پايه ششم ابتدايي

 

هدف اين پژوهش " اثربخشي آموزش خويشتنداري به شيوه محتواي الكترونيكي بر كنترل خشم در

كودكان پسر پايه ششم ابتدايي" بود. فرضيه هاي اين پژوهش عبارتند از: 1 -آموزش خويشتنداري به

شيوه محتواي الكترونيكي باعث كنترل خشم در كودكان پسر پايه ششم ابتدايي مي شود. 2-آموزش

خويشتنداري به شيوه محتواي الكترونيكي بر كنترل خشم در كودكان پسر پايه ششم ابتدايي از نظر

عاطفي تاثير دارد. 3-آموزش خويشتنداري به شيوه محتواي الكترونيكي بر كنترل خشم در كودكان پسر

پايه ششم ابتدايي از نظر رفتاري تاثير دارد. روش پژوهش، شبه آزمايشي با دو گروه آزمايش و كنترل و

انجام پيش آزمون و پس آزمون بود. جامعه آماري اين پژوهش شامل كليه ي مدارس ابتدايي پسرانه

شهرستان نائين در سال 93-92 بود. حجم نمونه مورد نظر برابر با 30 كودك 13 ساله ( 15 نفر گروه

آزمايش و 15 نفر گروه كنترل) كه از ميان دو كلاس پايه ششم ابتدايي از يك مدرسه به روش نمونه

گيري خوشه اي تصادفه اي چند مرحله اي انتخاب شدند. ابزار اندازه گيري پرسشنامه 57 سوالي خشم

حالت -صفت اسپيلبرگر بود. ضريب پايايي پرسشنامه برابر90 محاسبه گرديد. داده ها با استفاده از

روش آماري كوواريانس تجزيه و تحليل گرديد. نتايج آزمون تحليل كوواريانس در سطح 01,0≤P نشان داد

كه بين ميانگين نمرات كودكان گروه آزمايش و كنترل در زمينه تاثير آموزش خويشتنداري به روش

محتواي الكترونيكي بر كنترل خشم، بر بعد عاطفي و رفتاري آنان، تفاوت معناداري وجود داشت. به

طور كلي نتايج به دست آمده از اين پژوهش نشان داد كه محتواي الكترونيكي ارائه شده باعث كنترل

خشم كودكان مي شود.............

..........


مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 357

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

آذربایجان شرقی _ تبریز

راه های ارتباطی با مدیر وب سایت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما