کسب درآمد از اینترنت

طرح های جابر بن حیان

مقطع پیش دبستانی

پیک تابستانه

دانلود گام به گام

سناریو و الگوی تدریس

پاورپوینت - آموزش و تدریس

دانلود صورت جلسه مدیران مدارس

شرح عملکرد توصیفی

تکلیف هفتگی - پیک آدینه

دانلود تحقیق

آموزش بورس

تحلیل محتوا

برنامه سالانه و تقویم اجرایی

آزمون های هوش

مهارت های دانشگاهی

طراحی و توسعه وب

آموزش های عمومی

دروس دانشگاهی

آموزش های دانشگاهی و تخصصی

برنامه نویسی

مبانی نظری - پیشینه پژوهشی

طرح توجیهی

روایت پژوهی

تخفیف دار

ایده کسب و کار

اسناد وقراردادها

چند پایه

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 135
  • بازدید کل : 224940

نمونه دیگر از گزارش کارورزی 1 رشته علوم تربیتی


نمونه دیگر از گزارش کارورزی 1 رشته علوم تربیتی

نمونه دیگر از گزارش کارورزی 1 رشته علوم تربیتی

فرمتword

79 صفحه

 

آموزش و پرورش به عمل یا فرایندی اطلاق می شود که از طریق آن، دانش، مهارت، شایستگی و کیفیتهای مطلوب رفتار به فرد آموخته می شود. اینکه آموزش و پرورش برای فرد و جامعه امری ضروری و مفید است، بر کسی پوشیده نیست. دین مبین اسلام بیش از ادیان دیگر به اهمیت آموزش توجه داشته و گویی رسالت اساسی دین اسلام، آموزش و تزکیه نفس انسان بوده است. حضرت محمد(ص) می فرماید: "بیاموزید علم را حتی اگر در چین باشد ." و حضرت علی (ع) می فرماید: "هر کس کلمه ای به من بیاموزد مرا بنده خود ساخته است. " این احادیث و احادیث فراوان دیگر جایگاه علم، معلم ومتعلم را نزد پیشوایان دینی ما آشکار می کند. در قرن اخیر نیز حضرت امام خمینی (ره) با توجه به اهمیت شغل معلمی، آن را شغل انبیا دانست، به عبارتی ایشان جایگاه و نوع کار معلم را همسان با کار انبیا قرار داد تا اهمیت و ارزش کار این قشر زحمتکش جامعه را به همه گوشزد نماید. معلم، محور اصلی تعلیم و تربیت است كه دلسوزانه فعالیت می کند تا مطلبی را به نحو احسن و قابل فهم به فراگیران منتقل كند. معلمی هنر، علم و تجربه است واین سه عامل به معلمان توانایی ومهارت در تدریس وانتقال دانش به یاد گیرنده را می دهد.

حال به منظور دستیابی به معلمانی کارآمد و ماهر که بتوانند نیازها و اهداف آموزش و پرورش را برآورده سازند، برنامه هایی با عنوان کارورزی برای دانشجو معلمان امروز که به نوعی معلمان آینده می باشند، طراحی شده است. اهمیت وضرورت اجرای برنامه کارورزی برای کسب صلاحیتهای حرفه ای معلمان تا آن اندازه مهم است که به عقیده بسیاری از افراد، بدون گذراندن واحدهای مربوط به کارورزی، نباید به دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان، اجازه تدریس در مدارس داده شود. به سبب اهمیت اثر بخشی برنامه کارورزی در موفقیت کار معلمی است که در برنامه های تربیت معلم کشورهای جهان پس از آموزش های نظری، دانشجو معلمان زیر نظر استادان راهنما و با تجربه، در مدارس به تمرین معلمی می پردازند و در محیط واقعی مدرسه، مهارت های حرفه ای را تمرین کرده و گسترش می دهند. در کشور ما ایران نیز، نظام آموزش و پرورش همانند سایر کشورهای جهان، بر اهمیت و ضرورت کارورزی برای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان آگاه بوده و به همین منظور اقدام به برنامه ریزی کارورزی در طول چهار ترم برای دانشجو معلمان کرده است. امید است که خداوند متعال، این دانشجویان را در انجام این وظیفه خطیر و همچنین در ادامه مسیر همراهی و یاری نماید.


مبلغ قابل پرداخت 2,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 260

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

آذربایجان شرقی _ تبریز

راه های ارتباطی با مدیر وب سایت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما