کسب درآمد از اینترنت

طرح های جابر بن حیان

مقطع پیش دبستانی

پیک تابستانه

دانلود گام به گام

سناریو و الگوی تدریس

پاورپوینت - آموزش و تدریس

دانلود صورت جلسه مدیران مدارس

شرح عملکرد توصیفی

تکلیف هفتگی - پیک آدینه

دانلود تحقیق

آموزش بورس

تحلیل محتوا

برنامه سالانه و تقویم اجرایی

آزمون های هوش

مهارت های دانشگاهی

طراحی و توسعه وب

آموزش های عمومی

دروس دانشگاهی

آموزش های دانشگاهی و تخصصی

برنامه نویسی

مبانی نظری - پیشینه پژوهشی

طرح توجیهی

روایت پژوهی

تخفیف دار

ایده کسب و کار

اسناد وقراردادها

چند پایه

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 65
  • بازدید دیروز : 70
  • بازدید کل : 224539

اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل ضعف و کند نویسی را در درس املا در علی دانش آموز پایه چهارم کاهش دهم؟


اقدام پژوهی   چگونه توانستم مشکل ضعف و کند نویسی را در درس املا در علی دانش آموز پایه چهارم کاهش دهم؟

اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل ضعف و کند نویسی را در درس املا در علی دانش آموز پایه چهارم کاهش دهم؟

فرمتpdf

34 صفحه

 

همانگونه كه مستتحضريم ماده ي درسی املا با اهميت، توأم با مشكلاتش در عملكرد دانش آموزان است. براساس آمارهاي منتشر شده ي وزارت

آموزش و پرورش هر ساله دانش آموزان زيادي به جهت عدم كسب مهارت درست نويسی نظام آموزشی را ترک می نمايند. اهميت و ضرورت درس

املاء و وجود مشكلات عديده در اين درس انگيزه اي شد كه اقدام پژوهی حاضر در رابطه با چگونگی برطرف نمودن مشكل كند نويسی املا علی در

پايه چهارم ابتدايی انجام گيرد.هدف اصلی پژوهش بررسی و توصيف وضعيت موجود مشكلات كند نويسی ديكته اي يكی از دانش آموزان پايه چهارم

ابتدايی به نام علی و ارائه يك تصوير روشن از مشكلات ديكته اي به معلمان و برنامه ريزان آموزشی است. مقطع ابتدايی زير بناي مقاطع ديگر

تحصيلی می باشد در دوره ابتدايی دو درس رياضی و فارسی ) قرائت فارسی و املاي فارسی كليدي هستند و بيشترين ساعات به اين دو درس

اختصاص می يابد و از بين دو درس ذكر شده درس فارسی از اهميت دو چندانی برخوردار می باشد. به طوري كه بدون يادگيري درس فارسی ،

يادگيري دروس ديگر تقريبا غير ممكن می باشد. يكی ازمهمترين مشكلات دانش آموزان در مدرسه، ضعف در خواندن و نوشتن است. املاء نوعی

نوشتن است. اينجانب در اين تحقيق براي رفع مشكل املاي دانش آموزي به نام علی سعی كردم راهكارهايی پيدا كنم و او را در درس املاء تقويت

كنم. و مشكل كند نويسی را در وي از بين ببرم . براي پيدا كردن راه كارها نياز به يك سري اطلاعاتی داشتم، نظير اين اطلاعات را از طريق خود دانش

آموز، پرونده وي ، والدين و مشاور مدرسه جمع آوري كردم با توجه به اين اطلاعات راه كارهايی را يافتم و آنها را با دانش آموز به مرحله اجرا در آوردم.

جملگی اين راه كارها براي تقويت حافظ ديداري، تقويت توالی ديداري و تقويت حافظه شنيداري بود كه علی در آنها ضعف داشت. در پايان اجراي اين

راه حل ها ، نتيجه خوبی از پيشرفت دانش آموز به دست آمد كه اميدوارم اين را حل ها را هم ساير معلمان براي كاهش ضعف در درس املاء و مشكل

كند نويسی دانش آموز به كار ببرند..........

............


مبلغ قابل پرداخت 2,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 1734

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

آذربایجان شرقی _ تبریز

راه های ارتباطی با مدیر وب سایت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما