پايان نامه جهت اخذ درجه كارشناسی ارشد در رشته روانشناسی عمومی
فرمتpdf
149 صفحه
موضوع:رابطه ساده و چندگانه سبك هاي يادگيري ، خلاقيت و منبع كنترل در دانشجويان دانشگاه صنعتي اصفهان
هدف از انجام پژوهش حاضر تعیین رابطه سبک های یادگیری شناختی ، خالقیت و منبع کنترل در
دانشجویان بود.جامعه آماری عبارت بود از کلیه دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان که در نیمسال دوم
در این دانشگاه مشغول به تحصیل بودند. تعداد نمونه بر اساس جدول مورگان361 نفر بود که به روش
تصادفی طبقه ای سهمیه ای انتخاب شدند.ابزار های پژوهش عبارت بودند ازپرسشنامه سبک های
یادگیری ایزالم-91 ، بخش کالمی آزمون خالقیت تورنس ، و پرسشنامه منبعکنترل راتر .یافته های
پژوهش با نرم افزار آماری (spss )و روشهای آماری ضریب همبستگی پیرسون،آزمون t مستقل ، و
مجذور کای تجزیه و تحلیل شد.نتایج پژوهش نشان داد که بین خالقیت و منبع کنترلدانشجویان رابطه
مثبت معنادار (211/1 =r )و همخوان با نتایج پژوهش های پیشین ، بین سبک هاییادگیری شناختی و
خالقیت آنان رابطه معنادار (114/1 = p )و بین سبک های یادگیری شناختی و منبع کنترل آنها رابطه
معنادار (111/1 = p )است، و دانشجویان با سبک یادگیری شهودی تاملی از دانشجویان با سبک
یادگیری روشمند عملگرا خالق تر نیستند که مغایر با نتایج پژوهش های پیشین است .............
...............
مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان
برچسب های مهم